مزایا و کاربرد ایمپلنت چیست؟
نوشته شده توسط : جی دی ایمپلنت

مزایا و کاربرد ایمپلنت چیست؟

با به کارگیری ایمپلنت از تحلیل استخوان در یک ناحیه بی دندان جلوگیری خواهد شد. مناسب ترین و آرمانی ترین شرایط استفاده از ایمپلنت، وجود استخوان فک به اندازه کافی کیفیت مناسب است. در شرایط کمبود استخوان در هر دو فک بیمار با استفاده با استفاده از مواد پیوندی و استخوان ساز و تکنیک های جدید امکان به کارگیری ایمپلنت های دندانی فراهم می شود.
 
طول عمرهای ایمپلنت های دندانی چقدر است؟

با پیشرفت هایی که مرکز ایمپلنت نوین داشته انتظار می رود بیشتر ایمپلنت ها عمر نا محدودی داشته باشند البته طول عمر یک درمان ایمپلنت بستگی به عوامل متعددی دارد که بهداشت و نحوه نگهداری توسط بیمار، قطر و طول ایمپلنت، توزیع صحیح نیروها روی ایمپلنت موثرند.

 برای چه کسانی نمی توان ایمپلنت گذاشت؟

در مواردی که بدن توانایی ترمیم و التیام را نداشته باشد (مانند دیابت کنترل نشده) امکان استفاده از ایمپلنت نیست. البته در صورتی که دیابت فرد تحت کنترل پزشک قرار گیرد درمان موفقیت آمیز خواهد بود. در افرادی که برای درمان سرطان ها، شیمی درمانی می شوند پس از پایان درمان های مذکور امکان گذاشتن ایمپلنت وجود دارد.
 
 چه کسی عمل ایمپلنت را انجام می دهد؟

کاشت دندان از اعمال تکنیکی و علمی دندانپزشکی است و تکنیک های آن در سطح بالایی قرار دارد. هیچ دندانپزشکی نه مایل است و نه قادر استکه تمام اعمال دندانپزشکی نوین را انجام دهد. همواره تیمی از متخصصین می توانند ایمپلنت را در دهان شما جای دهند. این تیم شامل جراح دهان یا متخصص لثه، متخصص پروتز، متخصص ترمیمی یا دندانپزشکی است که آموزش دانش ایمپلنت را در سطح عالی آموخته باشند. عموما یک تیم حرفه ای برای درمان ارجحیت دارد زیرا همه ی اعضا پیش از درمان، بیمار را معاینه کرده و برای درمان، تشخیص و درمان علمی را ارائه می کنند.
  
 نگهداری ایمپلنت چگونه است؟

رعایت بهداشت مطلوب بسیار حائز اهمیت است بنابر این باید استفاده از نخ های مخصوص برس های مخصوص و مسواک های واتر پیک با دقت اطراف پایه های ایمپلنت تمیز می شود که این کار توسط متخصصین آموزش داده می شود.





:: برچسب‌ها: ایمپلنت , ایمپلنت تهران , ایمپلنت دندان , کلینیک ایمپلنت ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: